Vše ze života morčat


Jak jsem sázela trávu

17.02.2009 15:59

Venku mrzne až praští, všechno pokrývá sníh a tak jsem jedinou nadějí na čerstvou trávu pro naše morčata. Plán byl jasný, jelikož jsem pěstitelský antitalent, nejdříve zkusím koupit trávu pro hlodavce ve zverimexu a dle toho jak poroste zkusím zasadit vlastní semínka ovsa nebo žita. Nákup ve zverimexu se zdařil, sice trávu neměli pro hlodavce, ale pro kočky, nicméně složení je stejné.

Celá šťastná jsem pospíchala domů, abych mohla trávu nechat klíčit. Tráva byla koupená i s vaničkou. Spíš než semínka trávy se ve směsi nacházela samena ovsa, která byla namíchána se substrátem. Koupená směs se promíchá, nasype do vaničky, zalije a čeká se na růst. Vaničku je dobré umístit na světlé a teplejší místo. Po dvou dnech začala semena klíčit a růst ze dne na den víc a víc.

Jelikož se pěstování zdařilo, rozhodla jsem se pořídit si zvlášť semínka v jednom supermarketu pro zahrádkáře a nasázet jich pro morčata víc. Morčata teď mají stálý zdroj zeleně a jsou móóóc spokojená (Od:Atlantis)

  - směs koupená ve zverimexu jako tráva pro kočky

  - tráva po týdnu pěstování

—————

Zpět